سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل قصرجهان نطنز


شهرستان نطنز اصفهان به لحاظ واقع شدن در مسیر اصلی شمال و جنوب کشور و با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی و دارا بودن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ازجمله روستای ابیانه، مقصد مناسبی برای گردشگران داخلی و خارجی است. در شهرستان نطنز حدود 2 هزار اثر تاریخی وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از: 

 

  • قلعه کوهاب

  • مجموعه آب انبارهای تاریخی در محلات نطنز

  • درختان چنار تاریخی سرشک

  • شربتخانه سید واقف

  • کاروانسرای میر ابوالمعالی و ابیانه

بنابراین، ضرورت وجود اقامتگاه های شایسته و شکیل و دارای امکانات مناسب بسیار مهم است. از این رو مجموعه خدمات گردشگری، هتلداری و پذیرایی “خوان گستر جهانی”، برآن شد تا اقدام به  طراحی، ساخت و بهره برداری از هتل 4 ستاره قصر جهان نطنز کند .

هتل بین المللی قصرجهان نطنز

 

افتتاح هتل بین المللی قصرجهان نطنز باعث شده که به ظرفیت‌های اقامتی شهرستان نطنز استان اصفهان افزوده شود و موجب تقویت زیرساخت‌های اقامتی و گردشگری در نطنز شده است.
طراحی هتل قصر جهان برگرفته از اقلیم و شرایط جغرافیایی و مناسب با آداب و فرهنگ شهری در باغ شهر زیبای نطنز بنا شده است.
“هتل 4 ستاره قصر جهان در باغ شهر نطنز” با 8 هزار متر مربع زیر بنا در هفت طبقه بنا شده و دارای  قابلیت های  متنوع از جمله واحد های  اقامتی، پذیرایی و تجاری است. این هتل ، دارای 100 تخت و 30 واحد اقامتی و
سوئیت مجلل است که با دورنمای زیبای کوهستان مشرف و باغ های سبز و دلنواز اقامتی خاطره انگیز را برای میهمانان به یادگار می گذارد.
رستوران های سنتی و مدرن این هتل با ظرفیت 450 نفر، سالن پذیرایی با گنجایش 500 میهمان، و سالن اجتماعات ، با ظرفیت بیش از 600  نفر از فضاهای کاربردی این هتل بزرگ است که امکان  برگزاری همایش ها، گردهمایی ها و جشنواره ها را فراهم می سازد. 


منبع : هتل قصر جهان نطنز